Üdvözöllek!

Üdvözöllek! Ezen a blogon elolvashatod online a teljes Kiss Ádám - Szütyiő c. könyvet. Nincs más dolgod, mint sorban haladnod a bejegyzések olvasásával, mert a blog a könyv elejével kezdődik, majd a végén fejeződik be. Tehát nem muszáj megnyitnod a bejegyzéseket, a következő oldal eléréséhez a "Következő" oldal linkre kell rányomni, és így tovább, amíg el nem olvastad a könyvet! Jó szórakozást!

NAGYON KÜLÖNLEGES TUDAKOZÓ

2011.02.05. 19:28 Brexter

1.
- Tessék, Nagyon Különleges Tudakozó!
- Jó napot kívánok, NKT?
- Igen, tessenek parancsolni!
- Az uram fia tegnap jött haza Kanadából, és azt szeretném kérdezni, meddig marad.
- Miért, talán valami probléma adódott abból, hogy önöknél tartózkodott?
- Nálunk??!! Hát mi Kanadában vagyunk?
- Micsoda, maguk is? Az előbb mondta, hogy most jött haza.
- Én azt magának mondtam, maga van otthon nem?
- Most akkor mi lenne a kérdés?
- Én ilyen hülyékkel, akik azt se tudják, hol vannak, nem tárgyalok!
- Hát ilyenekkel én sem!
 
2.
- Halló, NKT!
- Milyen Máté?
- Enkáté!!!
- Azt hittem, te vagy az, Máté, érdeklődnék tisztelettel, hogy a nonstop a sarkon meddig van nyitva.
- Hát, ha nonstop, szerintem éjjel-nappal nyitva van!
- Na, az nem olyan biztos, a múltkor ki volt írva: „Zárva", oszt mégis nyitva volt!
- Uram, higgye el nekem, nyitva van az a bolt!
- Köszönöm!
 
3.
- Halló, NKT? Egy pizzát szeretnék rendelni szalámival, gombával, ananásszal, erős pistával, 
Horváth Évával!
- Bocsásson meg, uram, ez a Nagyon Különleges Tudakozó!
- Komolyan? És? Attól én még éhes vagyok!
- Uram, tudom, hogy ha ön a pizzázó számát hívja, megkapja a pizzáját!
- Ja, tényleg... Most... mondja... a Gyuszi, hogy azt kérdezzem, mennyi a pizzázó száma.
- Így mindjárt más! 06 34-55-66-77
- Várjon már, hát azt hiszi, megjegyzem?
- Nullahat... harmincnégy., ötvenöt... hatvanhat... hetvenhét!
- Most akkor az ötös hányszor van?
- Kétszer, meg a hatos és hetes is!
- Akkor azokat kétszer egymás után nyomom meg!
- Nyomja!
- Most?
- Nem, majd ha letettük! Nos? Van még kérdése?
- Gyuszi, ne igyunk inkább egy sört?
 
4.
- Tessék, Nagyon Különleges Tudakozó!
- Üdvözlöm, kedves barátom, meg tudja-e mondani, Fidel Castro meghalt már?
- Még nem, azt mondják, egyre jobban van!
- És Marx?
- Ő már meghalt.
- De Lenin él?
- Ő igen, mondhatom a telefonszámát?
 
5.
- Halló! NKT?
- Igen!
- Tudom, én hívtam!
- Mi a kérdés?
- Lehet-e abszolút nulla fokon, tökéletes vákuumban, fénysebességgel palacsintát sütni?
- Ha tud palacsintát sütni, akkor igen!
 
6.
- Halló, tessék, NKT!
-  .. .Igen! Halló, NKT, vettem ezt az ötpontegyet, oszt ide van írva, hogy dugjam be az izébe, de nem 
tudom, melyiket hova, most dugjam bele ezt az izét a miazistenbe???
- Nem, a miacsudát pattintsa rá a hogyishívjákra!
- Köszönöm! A Jóisten áldja meg, jó egészségbe'!
 
7.
- Tessék, NKT!
- Nem tudja, mikor jön haza a férjem a kocsmából?
- A férje nem is a kocsmában van!
- Jesszusom, akkor hol!?
- Egy másik nőnél!
- Tudtam, hogy megcsal! Mondja, miért ilyen gonoszak a férfiak?
- Nagyon rosszul hallom, halló, halló...
 
8.
- Halló, NKT!
- Téves?
- Nem tudom, maga hívott. Kit keres?
- Szerintem téves!
- Nem engem akart hívni?
- Nem!
- De mégis engem hívott!
- Igen, különben nem lenne téves, gyökér!!!!!
 
9.
- NKT! Miben segíthetek?
- Rohadtul zárva volt a nonstop, kispajtás!
- Ne haragudjon, uram, itt valami tévedés lehet! Nem nyitott ajtót senki?
- De én... egy kockakővel.
- Uram, ön betört az üzletbe?
- Neked még azt is vágnod kéne, mit loptam el, köcsög... nem tudsz te semmit!

A bejegyzés trackback címe:

https://szutyio.blog.hu/api/trackback/id/tr72640793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása