Üdvözöllek!

Üdvözöllek! Ezen a blogon elolvashatod online a teljes Kiss Ádám - Szütyiő c. könyvet. Nincs más dolgod, mint sorban haladnod a bejegyzések olvasásával, mert a blog a könyv elejével kezdődik, majd a végén fejeződik be. Tehát nem muszáj megnyitnod a bejegyzéseket, a következő oldal eléréséhez a "Következő" oldal linkre kell rányomni, és így tovább, amíg el nem olvastad a könyvet! Jó szórakozást!

FEJJEL LEFELE

2011.02.05. 20:08 Brexter

Elkezdem. Ez egy fejjel lefele teremtett eszetlen eszme rendszer, neked, nektek, kedves emberek. Rendesen, engedelmesen, kedvesen, egyenesen, de fejjel lefele. Kezedet, esetleg embertestedet tekergetheted errefele. Egyedek meg ezen nevetnek, mert eltekered fejed engedelmeskedve. Tested teteje fejed be ne verd, mert elveszted kedved, s leteszel engem. Ezt nem teheted meg velem, egyszer sem tehetsz le. Ezer meg egy percembe telt, eme fedeles, melyet jelenleg kezed fedez. Emellett megjegyzem, kezetekkel ne egyetek petrezselyemlevest, mert nem lehet. Rengeteg levest ehettek, mert megengedem. Eper, zeller, szeder. Esetleg nem szereted? Cserebere! Feketeleves never, mert lelkednek teher. Restellem, egyszer rengeteg levest megettem egy helyben, emellett rendesen betejeztem reggel, testem lent elernyedt, belemnek befellegzett, berezzentem, befostam (befestem)! Estelente elmerengek, megvehetem e kedvenc Mercedesem. Nem veszem, mert nem vehetem meg. Zsebemben ezresek erre nem elegek. Hetvenegy ezres lejbe'. Jemenben megvehetem, mert keleten kevesebb, rengeteget elengednek neked, mert szeretnek. De Jemen messze, testem gyenge. Egerbe nem megyek, nem Jemenbe. Egyszer egy repper megjegyezte: „Jemenbe megyen, fegyvere legyen! De le ne ejtsd, mert megrepedt, elveszejtheted. Fegyvered, esetleg fejed." Testednek sem esne kellemesen egy repesz. Emellett rendszeresen nem keresheted fel fegyverneppered, mert kellemetlen helyzetet teremthet. Kedvenc replemezem, melyre este keverek, fekete zene. Fekete emberek elevenednek meg egyszerre.

A bejegyzés trackback címe:

https://szutyio.blog.hu/api/trackback/id/tr612640904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása