Üdvözöllek!

Üdvözöllek! Ezen a blogon elolvashatod online a teljes Kiss Ádám - Szütyiő c. könyvet. Nincs más dolgod, mint sorban haladnod a bejegyzések olvasásával, mert a blog a könyv elejével kezdődik, majd a végén fejeződik be. Tehát nem muszáj megnyitnod a bejegyzéseket, a következő oldal eléréséhez a "Következő" oldal linkre kell rányomni, és így tovább, amíg el nem olvastad a könyvet! Jó szórakozást!

MOSOGASSON, AKI TUD

2011.02.05. 20:06 Brexter

Nem szeretek mosogatni, és ennek már hangot is adtam néhányszor. Annyira távol áll tőlem, hogy ne tovább. Otthon is mindig próbálom másra hántani, csak az a baj, hogy egyedül lakom. Legénylakásban, legénymosogatóval. Van benne minden, mi szem-szájnak nem mindig ingere. Ha már eszem, és kénytelen vagyok kést, villát, esetleg tányért piszkolni, mindig a legminimálisabb eszközökkel dolgozom. Vagy azért, hogy ne legyen mosatlan, vagy azért, mert nincs tiszta! A mosogatás nálam olyan, mint a menstruáció, havonta egyszer van, de akkor négy napig tart. Komoly program. Be van írva: minden hónap tizedikén mosogatás! A múltkor odáig fajultam, hogy a mikróban forgó tányérra szedtem makarónit, mert az volt a legtisztább, és fakanállal ettem meg. El is neveztem spagetti fakanallának. De figyeljünk, mert számos helyzetben rengeteg elmosatlant megspórolhatunk, ha például vacsorára nem főzünk, hanem pizzát rendelünk. Jó trükk továbbá, ha meghívatjuk magunkat valahova, távol a konyhánktól. Spórolhatunk úgy is, ha a krumplipürét egyenesen a rántott húsra szedjük, és nem mellé. Profik összezárhatják még egy rántott hússal, az már szendvics, tányér se kell, kézbe foghatod, lemehetsz vele az utcára. Az egyik haverom meg ennek pont az ellentettje, mindent elmos, mániákusan, még azt is, ami nem is piszkos. De a kedvencem mégis az volt, amikor egy steril házibuli végén öblögetni kezdte az üres sörösdobozokat. Minap jöttek hozzám vendégek, illendően kérdezték, hozhatnak-e valamit ajándékba. Mondtam: természetesen tányért, szíveim, amiről enni akartok! Karácsonyra meg keresztszüleimtől étkészletet kaptam, és amikor kibontottam a csomagolást, felsikítottam: „Tiszta kanál! Tiszta kés!" A tudatalatti... Mondjuk, én annak is örültem volna, ha a saját edényeimet kapom, becsomagolva, elmosogatva. Hozzám nem takarítónő kéne, hanem régész! Aki rétegesen fejti le a lepedékeket, és így visszamenőleg fél évre lehet következtetni a nyomokból. Azt mondják a reklámok, hogy vegyek mosogatógépet, mert azzal sok időt, energiát, pénzt és legfőképp vizet spórolok meg! Én meg azt mondom, így, hogy teszek a mosatlanra, szintén ezt csinálom. Most már odáig fajultam, ez, remélem, az utolsó fázis, ha bárki kérdezi: szeretek-e mosogatni, azt mondom, nem, én sajnos nem tudok mosogatni. Kész. Nem kell magyarázkodni, meg magadat tisztára mosni...

A bejegyzés trackback címe:

https://szutyio.blog.hu/api/trackback/id/tr82640899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása